wtorek, 13 marca 2012

Glossy Pack - łot de fak?

Na Fashionstyle (ponownie) rozpętała się burza. Dziś po południu pojawił się news, który ogłosił pojawienie się na FS nowej opcji - Glossy Pack. Za 23,37zł możesz zakupić pakiet zawierający:


Użytkownicy od razu zaczęli przeliczać, czy rzeczywiście warto zakupić ów pakiet. 


W sporach z Wonderlife FS-owicze szczycą się tym, że opcje "u nas" są tańsze i FS nie słynie z "wyciągania forsy" od użytkowników. Niestety, w ostatnim czasie argument ten zaczyna tracić na sile, gdyż Administracja, zamiast zająć się błędami na stronie (których trochę by się znalazło), wprowadza coraz to nowe opcje, co nie spotyka się z entuzjazmem graczy.

Znacie TO?  Jest to nieco podobne do nowej opcji na FS-ie. Za 49 złotych miesięcznie otrzymujecie próbki kosmetyków w celu ich przetestowania. Przypadek, czy subtelne wzorowanie się na cudzych pomysłach?


Nie tylko użytkownicy alarmują, że są ważniejsze rzeczy do zrobienia na FS od wprowadzania nowych, bezsensownych opcji i robienia milionów konkursów. Kiedy Olciaaa0 zapytała moderatorów, jak chcieliby żeby wyglądała kolejna planowana opcja, oni zgodzili się z oczywistą w odbiorze odpowiedzią fakestop.


Jak widać, ingerują bez skutku...

A jakie jest Wasze zdanie?

PS. Przypominamy też o konkursie, w którym można się zgłaszać do 17 marca.

21 komentarzy:

  1. Według mnie fake ma racje! U mnie nawet mieszkanie i dodawanie stylizacji nie działa w Mozilli, i specjalnie muszę się logować na Chrome -.- Ta opcja jest głupia. Może i fajnie z tą kartą stałego klienta, ale że to wszystko za 23 zł to przegięcie. Mogliby to wszystko kupić za to samo. Powinni zniżyć cenę do chociaż 15 zł... Większość użytkowników na komórce co miesiąc dostaje 25 zł, lub nawet nie co miesiąc a taką kasę wyciągają... Teraz są trudne czasy, a zamiast aby zniżyć cenę i by więcej osób kupiło - chcą aby mniej osób kupiło, za wyższą cenę! To tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. screen mojej wypowiedzi, :)) -

    sunnydays

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię stylizacje w firfoxie bo nie widać modelki jak skończę przechodzę do chrome bo zapisać inaczej się nie da :( A co z imprezami ? Nie po to płaciłam 300glamsów żeby nie móc zrobić imprezy .Jeszcze nie mogę dodawać wypowiedzi na forum .Jak ktoś mi wyśle wiadomość i chcę przejść na jego profil muszę szukać w użytkownikach . Zniknęły mi meble nie tylko z mieszkania ale i z przechowalni .Nie mogę zmienić prowizji w swoim gabinecie ! Ja mam AŻ tyle błędów ciekawe co inne użytkowniczki powiedzą .Niech zrąbią kilka dni przerwy i naprawia błędy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A Twoim zdaniem o czym innym mielibyśmy napisać? Jeśli masz jakiś ciekawy cynk lub propozycję notki, napisz do nas na maila, a nie wyrażaj nieuzasadnione niczym poczucie znudzenia naszymi postami. Mogłabyś się chociaż wysilić, by podać jakieś argumenty, a nie tylko napisać tyle, co każdy może: "nuda", "przynudzacie", "nic ciekawego", itd.

      Usuń
    2. przepraszam, nie wiedziałam, że moje komentarze Ci przeszkadzają. ;>

      Usuń
    3. a komu by nie przeszkadzały, skoro nie mają żadnej wartości merytorycznej...

      Usuń
  5. Mi mówicie o takich błędach ?
    Ja na fs nie mogę wejść !
    14.03.12 r - 17:38 .
    :c
    Enexilens.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błędy naprawcie, później jakieś Glossy Pack wprowadzajcie (mnie nie stać, za drogo, zresztą, kto wyda tyle kasy na takie coś...).
    Tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że Gossiper też zareagował. Może teraz ktoś naprawi te błędy. Mam cichą nadzieję, a wiadomo nadzieja umiera ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem notka ciekawa. Błędy na fs były odkąd pamiętam, więc nie sądzę żeby wszystko zostało naprawione.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwadzieścia trzy złote to wcale nie tak dużo, aczkolwiek wolałabym opcje tj. poprzez przelew. Większość osób która piszę że się nie opłaca kupować, to ''pustaki''. Oczywiście mam na myśli o tych, co piszą że się nie opłaca, bo np. 600 glamsów kosztuję 11 zł., czy coś w tym stylu. Wysyłając SMS'a otrzymujecie wszystko to, co jest wypisane, czyli Stelle, glamsy itp.! PISZĘ TO, BO NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ, ALBO UDAJĄ ŻE SĄ GŁUPI. W każdym bądź razie, dzióbki, wejdźcie na Stardolla, czy tam na inną stronę - i porównajcie sobie ceny. Nadal będzie tak drogo? Hmm, raczej nie, bo na innych stronach można wydać nawet powyżej stówę ;3 Nie burzcie się tak, dzieciaszki, bo to dziecinne. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tak ujawisz? Tutaj grają osoby, które mają nawet 8 lat, czy 9 - one mogą nie mieć komórki, lub mogą mieć jakieś 10 zł doładowania. Osoby mające więcej lat - 16-20 mogą pozwolić sobie na takie luksusy, ale osoba jak ja, 12-latka nie. :>

      Usuń
  10. Ej a kiedy wyniki konkursu ?

    demkaaa522

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle błędów na FS i zero chęci, by je naprawić. OKEJ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę tu obrażać tych co nie znam, ale faktycznie powinni się wziąć za naprawianie błędów, bo to takie monotonne, że rzygać się chce. Glossy Pack kupi tylko jakiś dzieciak, który naciągnie [bo potrafi] rodziców na kasę, albo nie ma na co wydawać. Takie osoby jak Fantie, albo Loen itd. są starsze i mogą sobie pozwolić na taki luksus, chociaż nie wiem czy to im do szczęścia potrzebne, skoro one i tak już się tarzają w glamsach. Jednym słowem, nie wiem czy ktoś się za te Glossy Pack wziął i dał te szastane 23 złote, bo ja w życiu nie dałabym tyle kasy. Wiem co jest na Stardoll, na Wonderlife. Tam faktycznie naciągają pory, że o jacie nie mogę, ale taki oszczędny portal jak FS nie powinien 'naciągać' że tak powiem za tyle kasy. Na Wl siadają nawet 20 - letnie osoby, a ja 13 - latka to ja mogę sobie najwyżej motylki za oknem pooglądać.
    Dziękuję za przeczytanie, bo wiem, że nudzę jak mięsny jeż. : C

    OdpowiedzUsuń

Prosimy kulturalne formułowanie swoich wypowiedzi. Nie chcemy, by Gossiper stawał się źródłem konfliktów. Nie namawiamy też do ujawniania swoich loginów, jeśli nie chcecie, ponieważ sami działamy anonimowo.