sobota, 31 grudnia 2011

Fakestop wstydzi się... FASHIONSTYLE?!

Obok Fantie, Fakestop to osoba, która najczęściej pojawia się tutaj, na gossiperze. Ostatnie donosy na jej temat poruszyły was tak bardzo, że koło ważnej osobistości jest aż tyle szumu. Na temat samej opiekunki czatu przychodzi coraz więcej plotek czy donosów. Od burzliwego związku z jedną z najbardziej obiecujących projektantek - Saogi. po skandale zza kulis FashionGorup. 


Jak widać, opcja publikacji stylizacji na tablicy społecznościowej serwisu facebook.com, bardzo przeraża bohaterkę tego posta. Czy aby fakestop wstydziła się przed swoimi znajomymi, że przesiaduje na Fashionstyle? Jednak, wstydem dla niej nie jest obejmowanie stanowiska szefa działu, jakim jest czat. Jak myślicie, naprawdę chodzi o stylizacje, czy może fakestop chce ukryć fakt, że siedzi na takowej stronie?

Sylwestrowa notka - już za chwilkę... Dopieszczamy tylko nasze ankiety. 

14 komentarzy:

  1. ` Lol. Ja też bym nie chciała żeby mi coś takiego wyskoczyło :d Słabe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabe, słabe XD

    Beki

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nie chcę, by moje stylizacje pojawiały się na fejsie :3 nie, że się wstydzę, ale uważam, ze to tylko zaśmieca fejsa i to opcja raczej dla dzieci, które chcą zaszpanować.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uważam,że gdyby to ktoś zobaczył,uznałby mnie za dziecinną. Ale jakby się pojawiły,to bym nie płakała. xd
    Cava

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli sie wstydzi to co po chce je publikowac?, moze niech leci dokupić inteligencji na nowy rok i usunie Fb ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. @Aninimowy - czy ty myślisz co piszesz? XD Chyba to się przyda tobie - wyraźnie pisze, że ona NIE chce ich publikować dla grona znajomych z realnego życia. Czego nie rozumiesz? O.O Ja też bym nie chciała... Zrezygnowałabym ze Stylizacji na FSie ;pp A notka faktycznie słaba - kto w wieku 14+ się na luzie przyznaje, że gra "w laleczki" ^^''? No właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajcie spokój, plotka słaba, że szok. Na facebooku można mnie szybko znaleźć i sprawdzić, że w obszarze praca mam fashionstyle. Wrzucanie stylizacji to dla mnie jak pytania na facebooku - zaśmiecanie walla, nie rozumiem tej sztucznej sensacji :>
    fake

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 14+ i nie wstydze sie swoich czynów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bym nie chciała żeby na fejsie pokazał się taki wpis zgadzam się z Cavą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym się wstydziła xD W końcu jaki 15-latek przyznał by się, że gra w taką, nie ukrywajmy, dziecinną grę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram, w życiu nie powiedziałabym moim znajomym że gram w taką grę. Mimo to- uwielbiam FS :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy to jeszcze, jeszcze. Ale co pomyśleli by moi znajomi, jakby zobaczyli że ich kolega bawi się w takie coś! >DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz gorsze plotki. Miejmy nadzieję, że to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moi koledzy też by się zdziwili, jakby zauważyli, że gram na Fs, bo słucham rocku, metalu, bluesa i tym podobne, więc to chyba nie gra dla mnie, aczkolwiek, ta gra - uzależnia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy kulturalne formułowanie swoich wypowiedzi. Nie chcemy, by Gossiper stawał się źródłem konfliktów. Nie namawiamy też do ujawniania swoich loginów, jeśli nie chcecie, ponieważ sami działamy anonimowo.